ويدئو پروژكتور جيبي

ويدئو پروژكتور جيبي

ويدئو پروژكتور جيبي

۱۰ بازديد

ويدئو پروژكتور ها مدام در حال تغيير هستند و مدل هاي جديدي از آن نظير ويدئو پروژكتور جيبي واي فاي دار اندرويد و ويدئو پروژكتور هاي جيبي به بازار آمدند. انواع ويدئو پروژكتور به دو صورت سيمي و بي سيم ارائه شده است. در انواع قديمي تر ويدئو پروژكتور سيم يا كابلي وجود داشت كه آن را به دستگاه ورود اطلاعات وصل مي كرد ولي امروزه اين كابل حذف شده و ويدئو پروژكتور جيبي واي فاي دار اندرويد توليد مي گردد.

اين مدل از ويدئو پروژكتور جيبي اندرويد به دليل نداشتن ارتباط با استفاده از سيم بسيار بيشتر از مدل هاي قبل سيمي مورد توجه كاربران قرار گرفته است و مي توان استفاده ي راحت تري از آن داشت همچنين و سبك بوده و در بسياري از مكان ها مي توان ويدئو پروژكتور جيبي واي فاي دار اندرويد را به همراه خود برد و گزارش كاري يا آموزشي خود را با استفاده از آن داشت. همچنين در مواردي مي توان ويدئوپروژكتور هاي سيمي را به ويدئو پروژكتور بي سيم تبديل كرد و از آن استفاده ي بهتري داشت. با استفاده از ويدئو پروژكتور جيبي  مي توانيد از طريق گوشي به آن متصل شويد تنها موارد لازم وجود سيستم عامل اندرويد و روشن كرد واي فاي گوشي و متصل شدن به ويدئو پروژكتور جيبي واي فاي دار اندرويد است و به راحتي مي توانيد اطلاعات را به نمايش بگذاريد.

با خريد ويدئو پروژكتور جيبي مي توانيد از بازي هاي دسته جمعي و گروهي لذت ببريد. با استفاده از ويدئو پروژكتور جيبي واي فاي دار اندرويد مي توانيد در نمايش گذاشتن تصاوير براي همه بهره ببريد. همچنين با استفاده از ويدئو پروژكتور جيبي واي فاي دار اندرويد مي توانيد نمونه هاي كاري و يا برنامه هايي كه در گوشي خود داريد را نمايش دهيد. فروشگاه اينترنتي نيزا كالا در خدمت شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.